15 January 2011

geramnyeee rase.....

ni dah masuk bulan ke-2...tapi ELAUN KAMI X MASUK-MASUK LAGI!!!!!
kami dah kering kontang,nak balik rumah pun x ada duit...ada yang ponteng kelas tanda mogok ni kang....sabar ye cik Ina!!!!

06 January 2011

kehidupan....

xkenal maka xcinta,xrase mane nak tau...kn???
itu la kehidupan namanye...
pengalaman yang buat kita jadi manusia lebih matang,lebih bertanggungjawab & lebih memahami insan lain.

kalau bercinta,biar la betul-betul memahami pasangan;
kalau berkawan,kenali sifat & tabiat sahabat tu.
makin kita kenal,makin senang kita berinteraksi.
lebih ramai yang sayangkan kita,kehidupan sentiasa menggembirakan...

kalau bekerja,biar la ikhlas...& ikhlas tu datang dari minat & niat dalam hati. :)

01 January 2011

HappY NeW YeaR!!!!

hye!!!salam 1Malaysia.............
Lame xmenaip kat blog ni...dah masuk tahun baru dah hari ni...
apa azam baru korang???
Ina??surely Ina nak dapat kerja tetap & kumpul duit...
target Ina nak kawin tahun depan...kalau ada orang nak la kan....hehe
Hidup sekarang cukup membahagiakan...hope hari esok lebih baik lagi...amin!
tambah kenalan tapi jangan tambah musuh...
tambah ilmu dan tambah akal
moga menjadi manusia yang sentiasa disenangi & hidup diredhai ALLAH...
sama-sama kita perbaiki diri & berusaha untuk majukan diri & negara...insyaALLAH
:) ;)