27 February 2011

Hilangkan segala DUKA & DENDAM dalam hati...

Huhu...dari 2-3 minggu yang lepas,Ina asyik rasa sedih & dendam dalam hati. Tapi,minggu ni,Ina temui kebahagiaan bila bersama kawan-kawan.Hilang seketika rasa sedih & marah...
Cuma tinggal rasa bahagia,tenteram,aman...Rasa gembira tengok senyuman di wajah mereka...
Mungkin ini yang Arif selalu cakapkan: "aku akan gembira bila tengok kawan-kawan aku gembira..."

Ina terus terfikir,mungkin bila Ina lupakan segala kesedihan & dendam,hati ni lebih mudah sembuh lukanya...Ina tau kebahagian pasti akan datang dalam hidup ni.Cukup la mengalirkan air mata atas segala yang berlaku.Segala ketentuan Tuhan itu pasti ada hikmah disebaliknya.Pasti ada yang lebih baik menanti kita...

Untuk si dia yang telah berlalu dari hidup Ina:
Saya pasti susah melupakannya.Tapi,suatu masa saya akan lupakan juga.Tiada rasa dendam untuk saya simpan lagi.Tiada rasa marah lagi untuk saya ingatkan.Segala yang dah berlalu,biarkan saja.Jangan menoleh lagi walaupun perit untuk meninggalkan...

Untuk sahabat-sahabat yang selalu ada dengan Ina:
Senyumlah kerana senyuman kamooo pasti memberi bahagia dalam hati ni...
Tinggalkan segala kenangan sedih itu & cipta kebahagian yang akan tiba...
Kejar impian & nikmati hidup ini...

BAHAGIA ITU MILIK KITA!!!!


No comments: