30 April 2011

orang ketiga???

sejak putus dengan x-BF,aku lebih suka berkawan dengan semua orang.Bila aku cuba berkawan,kebanyakannya suami orang!!!Nape ye???

Bukan aku yang cari,mereka yang datang pada aku.Bila disiasat latar belakangnya,terbongkar la segala rahsia mereka....

Aku pernah mengalami kehidupan yang perit akibat orang ke-3. Sejak tu,aku simpan azam yang aku x akan ambil hak orang lain...Bila dapat tau,seboleh-bolehnya aku hindarkan diri...

Tapi,setiap yang berlaku,pasti ada hikmahnya...Kalau la takdir menentukan jodohku dengan suami orang,aku xmampu nak fikirkan situasi tu.Maybe aku akan minta cerai.......

Setiap perkara yang berlaku buat aku berfikir lebih panjang untuk keputusan hidup.Doa yang xpernah putus untuk aku bertemu dengan jodoh yang baik,ada keluarga yang bahagia & rezeki yang melimpah ruah akan sentiasa basahkan bibir ni...

Ya ALLAH,jika jodohku ada di dunia ini,temukan lelaki yang mampu bimbing aku ke jalan kebenaran,yang mampu beri perlindungan serta cukup segala nafkah zahir&batin.Jauhkan aku daripada tipu daya Ar-rijal..amin!!!

6 comments:

♥c!k Ann♥ said...

sabar ina..
cube elakkan mane yg boleh dielak k??

InA aWiE said...

ann:huhu..hrp2 xjumpe jodoh dgn suami org...mintak simpang!!!

♥c!k Ann♥ said...

banyakkan berdoa n bertawakal..
kiter hanya mampu merancang kan?

InA aWiE said...

ann:btul3..huhu..tetibe rindu kt awk la..lame xjumpe geng2 kite kn???

♥c!k Ann♥ said...

hehe. I t0t u w0nt miss me!

InA aWiE said...

ann:member lame mane leh lupe..kite membesar sama2... :)