09 May 2011

Mode:Penat & Geram!!!

Sampai di bilik (tempat tinggal sementaraku), aku xboleh duduk diam. Kaki rasa gatal-gatal (elergi pada habuk), muka pun sama. Terus ke meja (a.k.a dapur sementara),ambil tisu & mengelap seluruh meja.

Yan mesej. Dia dah sampai, pegi ambil dia untuk beronggeng bersama. Lupakan sebentar segala kegatalan & rasa geram tu....

Balik malam tu, sambung pula menyapu & mop lantai. Susun segala barang-barang di tempat asal.

Selesai mengemas jam 1.30pagi. Tunggu segala keringat ni kering,masuk mandi. Pukul 2pagi, Yan dah lama terlena...aku baru dapat baring & lelapkan mata....huhuhu

MORAL: Tolong la kemaskan bilik/tempat anda sebelum kosongkan tempat tu...Kesian orang-orang yang macam aku ni...PENAT SANGAT-SANGAT (penat mengemas & penat dengan perangai manusia yang macam ni)

2 comments:

alien said...

sabo
buat pelan2 ye

InA aWiE said...

alien: sangat bersabar dah ni...kalau kita yang buat sepah,xpe la jugak..haish!!! (sabo je la..)