05 May 2011

RiNdU???

Hari Selasa lepas, aku turun AU3 untuk ambik kereta. Dalam tren,terserempak dengan member sekolah,Mu'adz Adzmi. Sungguh kecik dunia ni kan?? Abis segala kenangan zaman sekolah kami cerita....

Terkenang kawan-kawan lame...

Then, lepas ambik kereta,balik ke TPM. Jauh sangat nak teruskan perjalanan ke Kajang...
Jumpe dengan mereka-mereka yang dah hampir 3minggu xjumpe...sangat seronok!
Tetibe,ada sorang kawan cakap;

"Ko tau,kami bukak laptop dengar lagu je kami jerit 'haa..Ina suka nyanyi lagu ni time karok!'..."

Hikhikhik..terharu mendengar pengakuan jujur korang...rindu kat aku ye???hehehe...
Memang agak lame xjumpe kan...geng havoc time 6bulan dok situ.Pasni,masing-masing bawa haluan masing-masing...yang nak kawin,dah kena belaja-belaja jadi isteri&ibu dari sekarang. X boleh la nak huhahuha lagi...

Apa yang akan jadi pada kita semua lepas setahun???Ada kemungkinan untuk kita keluar ramai-ramai lagi x???huhuhu...(sedih tetibe...)

2 comments:

alien said...

bulih je jumpe2
gather2
set la date, walau xkerap still boleh
hehehe

InA aWiE said...

alien:hehe..jom date!!haha