11 May 2011

tido waktu Maghrib???

hehe..hari ni nak cerita pasal Abah!!!! (tanduk dah keluar... :) )

1 petang, Abah yang x keluar keje rasa sangat letih & mengantuk tibe-tibe. Abah memang akan tido walau macam mana cara & keadaan pun kalau dah mengantuk yang amat...
Tengah tengok TV, Abah terlena (tertido sambil duduk kat atas sofa).
Kami semua x perasan. Bila dah ternampak, Ina cuba kejutkan Abah. Masa tu dah Maghrib dah pun...x elok tido time ni kan???

Bila terjaga,Abah terus bangun,tengok jam dinding & bukak baju. Muka macam cuak je...

'Ish...Abah ada kelas kul 9 ni. Dah dekat kul 8 Abah xmandi & siap-siap lagi....'

Ina pandang muka Abah dengan pelik...Ada kelas ke malam ni??ke meeting???(Ina berfikir & berkata-kata dalam hati)

'Abah ada kelas apa?malam-malam camni ada kelas apa pulak?'

'Eh...malam ke???Abah ingat dah pagi.....'

HAHAHAHAHAHAHAHAHA.....


Puas kami gelakkan Abah...1st time rasa dapat gelakkan Abah dengan bahagianyeeee....

P/S:JANGAN TIDO WAKTU PETANG & MAGHRIB YE!!!!mudah 'sakit otak'...mereng seketika...ooopppsss...bukan Ina kata,ustaz kata...

tengok ni...


No comments: