22 August 2012

Raya 2012

Meriah jugak raya tahun ni. Ramai yang balik kampung walaupun ada sanak-saudara yang terpaksa raya kat laut, Mesir & Beijing. 

Rumah Mok Jenab yang sunyi tak berpenghuni tiba-tiba jadi kecoh dengan suara anak, cucu & cicit. Gembira tengok keluarga besar kami makin membesar :) Keluarga yang ada kat kampung pun sempat melawat rumah tu yang tak ada sangat pun makanan untuk dijamu.

Rumah Tok Ayoh pun ramai. Pemandu-pemandu lori dapat cuti. Cikgu-cikgu sekolah pun ada. Cuma penjaga Pondok Hidayah je tak sempat jumpa. Bz sangat kot...

Traffic jam sangat teruk kat Kelantan. Negeri miskin pun masih sesak dengan kereta kan??hehe.. 2 hari dok mengadap sedara mara yang dah lama sangat tak jumpa. 

Hari ke-3 terus kena gerak balik Rawang. Sekarang ni elok dok menaip dalam ofis sorang diri. Semua orang tak puas bercuti lagi gamaknya...(termasuk la Ina). Anyway, SELAMAT HARI RAYA!!!! :)