07 November 2012

Aduuuhhh...Cukuplah Jadi Hipokrit!

Huhuhu...cannot stand la!
Penat hidup dengan orang yang berpura-pura.
Best ke berpura-pura camtu? 
Bagi Ina, lebih baik jadi diri sendiri. Biar la nampak bodoh & dungu sekali pun..tak susahkan orang lain, tak perlu bermuka-muka. Ina bukan marah ye. Just terfikir, 'ada jugak orang yang nak nampak GEMPAQ walaupun tak GEMPAQ. Lebih menampakkan kebodohan diri...'

Nak ke korang hidup dengan pasangan yang masa couple, nampak sempurna sangat. Tapi bila dah kawin, dia bukan seperti yang korang kenal? Bahagia pun tak kekal kalau korang macam tu. Just be yourself & let people judge you on what they saw. So that, your partner will choose you because they can accept who you are...rite??

Kalau ada yang terasa, sedar-sedar la diri ye. Kengkawan akan rasa menyampah sangat kat korang kalau korang terus macam tu..huhuhu...

Renung-renungkan!!! :)


No comments: