15 January 2013

Perangai Nakal Ina!

Hehehe...tajuk bajet best...

Apa pendapat korang pasal lelaki pemalu? Patut ke seorang lelaki terlebih pemalu?
Malu biar kena pada keadaan ye. Jangan terlalu pemalu, nanti melepas... :)

Perangai nakal Ina yang ramai tak sangka & tak tau; Ina suka mengusik lelaki pemalu. Hehe..
Ina agak pemalu kalau lelaki tu jenis suka mengacau perempuan. Tapi, Ina jadi berani mengacau pulak kalau lelaki tu yang pemalu. Pada Ina, Ina suka tengok dorang tunduk-tunduk malu bila kena kacau...

Dan, selalunya lelaki-lelaki macam ni akan jadi kawan baik Ina bila dah lama kenal! Pelik kan? Itulah salah satu cara untuk Ina tambah kawan. Bukan niat nak mengusik sangat pun. Tapi niat nak bagi dia berani bercakap dengan Ina & kawan perempuan. Tak perlu la sampai boleh bertepuk tampar. Cukup sekadar boleh di bawak berbual.

**Mesti ramai kawan lelaki berterima kasih bila tau Ina buat semua ni untuk kebaikan dorang..hihi..perasan!

No comments: