12 January 2013

Rakan-Sahabat-Kawan-Teman KaribKu!!!(Perempuan)

Ingat lagi entri ni? Ina terlupa nak sambung untuk edisi perempuan.
Hari ni, Ina tertengok & rasa nak buat lak...

Of course, the BEST of the best friends that I ever have are my 2 elder sisters. Dengan dorang, Ina tidur sekali, gaduh, makan sama-sama, bergurau... Bila ada masalah pun, Ina akan tanya pendapat dorang. Ina sayaaaannnggg Kak Ana & Lily! :)

Kawan-kawan pulak....
  • Nurul Farhana (Ana Daai) - Kami kenal sejak darjah 2. Still contact, melepak kat kampung sama-sama bila masing-masing balik.
  • Nurul Farhana (Ana Hery) - Kawan dari darjah 4. Jarang contact akhir-akhir ni sebab masing-masing sibuk...
  • Hafsah (Ica) - Kenal dari tadika lagi. Sekarang dah ada anak dah pun...
  • Suraya (Sue) - Berkawan dari darjah 5. Baik orangnya. Sekarang, suami dia 1 ofis dengan Ina...ish3...
  • Shafiza (Sha) - Dari tahun 1 kat U, kami dah jadi rapat. Kebetulan sama birthday. Segala cerita kami kongsi bersama.
  • Erlin (Kecik) - Kawan baik selain Sha. Kenal kat U jugak. Member beronggeng! Hehe
  • Azian (Yan) - Kenal dari KMK lagi. Cuma tak pernah bertegur. Mula rapat sejak join KLM.
  • Madihah (Dyeha) - Sejak tahun 3, baru kami rapat. Ina selalu jadi tempat untuk dia menangis... (cengeng jugak ni..hehe)
  • Nurul 'Ain (Ain) - Tahun 3 jugak rapat dengan dia. Banyak kongsi ilmu agama & kehidupan dengan dia. Terima kasih Ain!
  • Izzaty (Zaty) - Sejak kerja kat Putrajaya, Ina kenal dia. Seronok jadi buddy meronggeng! Hehehe...
 Ini kawan-kawan yang selalu & masih Ina contact. Mintak maaf kalau ada kawan baik yang baca & tak jumpa namanya dalam ni. Bukan tak ingat, tapi ini antara mereka yang sangat rapat dengan Ina & still contact. Nak masukkan semua nama, takut terlalu panjang pulak kan...

**Mak cakap Ina ada kawan kat mana-mana... Terlalu ramai kalau nak diceritakan semuanya... :)