01 May 2013

Kisah SEJARAH

Gempar sekejap kat ofis bila ada kawan bagi satu kad jemputan ni pada Ina. Amanah katanya. Daripada siapa?? Hehe..my ex-bf. Nak kawin dah dia...

Alhamdulillah....dia dah jumpa jodohnya. Macam-macam nasihat yang kawan-kawan bagi. Kebanyakannya tak bagi Ina datang kenduri tu. Pada Ina, tak ada dendam dalam hati. Kisah kami cuma sejarah. Kalau datang majlis tu, Ina niat nak untuk berbaik dengan kedua-duanya.

Tapi, lepas diselidik, rupa-rupanya cik tunangan dia tak tau yang dia menjemput Ina datang. So, ada baiknya kalau Ina tak pergi. Takut nanti berubah muka pengantin bila nampak muka Ina.

Untuk si pengantin, maafkan segala kesalahan saya dan teruskan hidup dengan bahagia. Cintai pasangan awak dengan sepenuh hati & kerana Allah. Harap-harap segalanya berjalan lancar...

**Ina pun boleh jadi Nora Danish, melawat Fasha Sandha...hihi

No comments: