23 December 2013

Year 27th!!!

Orang lain dah sibuk nak tambah umo tahun depan, Ina pulak baru cukup umo....
Anyway, become the youngest among frens make me feel MUDA sangat!hihi

Semalam, Azran (abang) belanja KFC sempena cukup umo. Masa makan, Mak siap cerita pasal detik-detik kelahiran budak songsang yang tak sabar-sabar nak keluar 27 tahun lepas..hihi...

Cemas kot lahirkan anak tanpa suami disisi (Abah busy). Anak pulak sibuk nak menyongsang. Alhamdulillah, senang je lahir. Normal deliver. Hope Mak rasa senang je waktu membesarkan Ina. Kan Mak??? :)

Mak seorang ibu yang sangat AWESOME!!! Kalau Ina kat tempat Mak, mungkin Ina tak sekuat tu. Terima kasih sebab lahirkan budak nakal ni ye Mak....

***Tujuan menaip adalah untuk menyatakan bertapa bertuah & menghargai Mak yang melahirkan Ina ye...

No comments: