21 April 2014

Kerana RM20

Huhuhu...patutnya kisah ni jadi kenangan yang indah. Tapi, terus tak boleh diingati sebab rasa emosi sangat terganggu. Hopefully all these things never happen again.

MILO Malaysia Breakfast Day 2014

Daftar penuh semangat sebab nak buat larian lagi. Sambil-sambil bersenam dengan kawan-kawan. Sebelum mula, macam-macam kejadian sampai tak sanggup nak fikir balik. 
Kerana RM20, kami terkejar-kejar ke sana, ke mari. 
Kerana RM20, kami beremosi.
Keran RM20, Ina menangis tak henti-henti.
Kerana RM20, kami berkelahi.

Patut ke berlaku? Tepuk dada, tanya akal. Masing-masing dah cukup MATANG untuk berfikir. 

Even banyak benda yang jadi, sebahagian daripada kami pergi jugak larian tu. End up Ina & kawan-kawan berjaya habiskan larian 7km tu dalam 1jam. Lambat kan? It's OK. Permulaan.

Nah gambarnya!

 1..2..3..lekuk!

 kasut pun nak femes...

 K.A.M.I

 Alone!

 Feeling macam musim bunga...

Cakk!! Nak jugak die....

No comments: